Aydın’ın Buharkent ilçesindeki tapu sorununun Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol’un girişimleriyle çözüme kavuşmasının ardından, vatandaşlar tapularına kavuşmaya devam ediyor.
Buharkent ilçesi Kızıldere Mahallesi’nde yaşanan tapu sorunu, Belediye Başkanı Mehmet Erol’un girişimlerinin ardından çözüme kavuşturuldu. Tapu sorunun ortadan kalkmasının ardından mahalle sakinleri de tapularına bir bir kavuşuyor. Vatandaşların mağduriyetinin giderilmesinden mutluluk duyduğunu ifade eden Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, mahalle sakinlerinin tapularını teslim etti. Buharkentli vatandaşlar tapularına tek tek kavuşurken son olarak tapu devri de Ümmü Döken’e yapıldı.
Vatandaşların tapularını teslim eden Başkan Erol, “Kızıldere Mahallemizde yapılan parselasyona göre ilgili parselin tapu devir işlemi Ümmü Döken’e yapılmıştır. Hayırlı olsun” dedi. – AYDIN
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8117 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5029 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5024 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3481 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2233 kez okundu