Suriye’de muhalif grupların başkent Şam’a girmesi ve Beşar Esed yönetiminin kontrolü kaybetmesinin ardından Kilis’te yaşayan Suriyeliler kutlama yaptı.
Kilis’te kent meydanında toplanan Suriyeliler, Türk ve Suriye bayrakları ile rejimin çöküşünü kutladı. Esed rejimini eleştiren sloganlar atan Suriyeliler, araçlarla kent merkezinde konvoy yaptı. Suriye’deki muhalif grupların Halep’in ardından bu sabah Şam’da da kontrolü sağlaması, Suriyeliler tarafından sevinçle karşılandı. Kilis’te yaşayan çok sayıda Suriyeli, araçlarıyla sokağa çıkarak konvoy oluşturdu.
Ellerinde bayraklarla Cumhuriyet Meydanı’na gelenler, sevinç gösterisinde bulundu. – KİLİS
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8115 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5026 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5019 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3477 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2232 kez okundu