Gençlik ve Spor Bakanlığı Okul Sporları Daire Başkanlığı tarafından düzenlenen 2024-2025 eğitim-öğretim yılı Okul Sporları Güreş Gençler (A) Grup Müsabakaları, Manisa’da tamamlandı.
Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’nün ev sahipliğinde düzenlenen müsabakalarda sporcular, serbest ve grekoromen stil kategorilerinde dereceye girebilmek için dört gün boyunca kıyasıya mücadele etti. Yarışmalar sonucunda her iki stilde de ilk dört sırayı elde eden sporcular, Türkiye Şampiyonası’na katılmaya hak kazandı.
Dereceye giren sporculara madalya ve katılım belgeleri, Şehzadeler İlçe Kaymakamı Fatih Genel, Şehzadeler Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Erhan Özel, Okul Sporları Şube Müdürü Fatih Umut Altınışık, Manisa Güreş İl Temsilcisi Ali Haydar Aras ve müsabaka hakemleri tarafından takdim edildi.
Şehzadeler İlçe Kaymakamı Fatih Genel, müsabakaların ardından yaptığı açıklamada, “Grup Müsabakalarına katılan tüm sporcularımızı yürekten tebrik ediyorum. Türkiye Şampiyonası’nda sizlere sonsuz başarılar diliyorum” diye konuştu. – MANİSA
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Fenerbahçe’de sakatlıklarda son durum: Oosterwolde ne zaman dönüyor?
1352 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1174 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
781 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
759 kez okundu
5
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
732 kez okundu