ABD Başkanı Donald Trump, Kuzey Kore lideri Kim Jong-un ile iletişime geçeceğini açıkladı.
ABD Başkanı Donald Trump, Kuzey Kore lideri Kim Jong-un ile iletişime geçeceğini ifade etti. Trump açıklamasında, “Onunla tekrar iletişime geçeceğim. Kim Jong-un akıllı bir adam. Beni seviyor ve ben de onunla iyi anlaşıyorum” ifadelerini kullandı.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8127 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5041 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5030 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3501 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2237 kez okundu