Suriye’de muhalif grupların başkent Şam’a girmesi ve Beşar Esed yönetiminin kontrolü kaybetmesinin ardından Kilis’te yaşayan Suriyeliler kutlama yaptı.
Kilis’te kent meydanında toplanan Suriyeliler, Türk ve Suriye bayrakları ile rejimin çöküşünü kutladı. Esed rejimini eleştiren sloganlar atan Suriyeliler, araçlarla kent merkezinde konvoy yaptı. Suriye’deki muhalif grupların Halep’in ardından bu sabah Şam’da da kontrolü sağlaması, Suriyeliler tarafından sevinçle karşılandı. Kilis’te yaşayan çok sayıda Suriyeli, araçlarıyla sokağa çıkarak konvoy oluşturdu.
Ellerinde bayraklarla Cumhuriyet Meydanı’na gelenler, sevinç gösterisinde bulundu. – KİLİS
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8130 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5042 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5031 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3502 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2239 kez okundu