Vanspor FK maçı sonrası 1 gün izin yapan Elazığspor’da, Giresunspor maçı hazırlıklarına başlanıldı.
Nesine 2. Lig Kırmızı Grubun 5. haftasında deplasmanda Giresunspor’la karşılaşacak olan Çimentaş Elazığspor’da, Artı Değer Vanspor FK maçı sonrası futbolculara verilen 1 günlük izin sona erdi ve bordo-beyazlılar Giresunspor maçı hazırlıklarına tek antrenmanla başladı. Teknik sorumlu Bülent Yenihayat ve yardımcıları yönetiminde kulüp tesislerinde yapılan antrenmanda yenileme çalışıldı. Çalışmada tüm futbolcuların yer aldığı bildirildi. – ELAZIĞ
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Fenerbahçe’de sakatlıklarda son durum: Oosterwolde ne zaman dönüyor?
1345 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1172 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
779 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
758 kez okundu
5
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
730 kez okundu